Brožúra: 50 trikov pre HR

 v Angličtina, Brožúra

Až 50 tipov, nástrojov a šablón nájdete v brožúre, ktorú vytvoril LinkedIn pre každého, koho úlohou je nájsť, zaujať, vybrať a udržať si tých najlepších kandidátov na voľné pracovné pozície. Veľkou výhodou je, že v tomto materiáli objavíte mnoho tipov aj na voľne dostupné online nástroje a aplikácie, inšpirovať sa môžete praktickými radami odborníkov, dozviete sa zaujímavé výsledky prieskumov a uľahčíte si život vďaka ukážkam vzorových dokumentov a správ.

Prepojenie LinkedIn-u so systémami a aplikáciami Microsoftu posúva efektivitu HR míľovými krokmi vpred. V brožúre spomínaný nástroj LinkedIn Recruiter je totiž integrovaný do riešenia Dynamics 365 for Talent, ktoré vám plne automatizuje rutinné HR procesy a sprístupňuje nástroje umelej inteligencie, čím posúva riadenie ľudských zdrojov na celkom novú úroveň. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.

V brožúre okrem iného nájdete:

  • odkaz na 139 vzorov popisu pracovnej pozície,
  • tipy na aplikácie, ktoré zatraktívnia vaše anglické texty a skontrolujú ich gramatickú správnosť,
  • rady ako zlepšiť employer branding,
  • klávesové skratky, ktoré vám urýchlia prácu na počítači,
  • hodnotiaci formulár, ktorý vám pomôže efektívne porovnávať kvality kandidátov,
  • odkaz na generátor otázok pri pracovnom pohovore,
  • šablónu e-mailov na oslovenie potenciálneho zamestnanca a udržanie jeho záujmu…

 

Stiahnuť brožúru:

title page 50 productivity hacks hr

 

Odporúčané články

Napíšte hľadaný výraz a stlačte ENTER

shared calendaroutlook novinky