Brožúra: Umelá inteligencia v maloobchode

Je prirodzené, že v záujme zaujať a udržať si spokojných zákazníkov sa dostupnosť komerčných služieb potrebuje snúbiť s vynikajúcou skúsenosťou spotrebiteľov. Každá zodpovedná spoločnosť si to plne uvedomuje a pracuje na tom, aby boli zákazníkom dvere otvorené nonstop, aby sa zákazník cítil ako v bavlnke… No nie je to vôbec jednoduché, obzvlášť dnes, keď chce retailová spoločnosť uspokojiť novú a náročnú „digital native“ generáciu. Ako zvládnuť jej vysoké očakávania? Odpoveďou sa stávajú nástroje umelej inteligencie (Artificial Intelligence – AI).

AI in Retail

Prečítajte si priloženú brožúru AI in Retail a zistite, ako dokážu inteligentní agenti, strojové učeniekognitívne služby z dielne Microsoft Azure transformovať váš biznis a postrčiť vás pred konkurenciu.

Microsoft Azure e book Artifical Intelligence in Retail WBI

Čo očakávajú zákazníci?

Personalizovaný zážitok, ktorý je rovnaký pri využívaní rôznych komunikačných kanálov (omnichannel), je len začiatok…

Neustála dostupnosť služieb

Samozrejme, webová stránka je k dispozícii 24/7, ale čo ak potrebuje zákazník poradiť o pol jednej v noci? Zamestnávať oddelenie podpory na tri smeny nie je najlacnejšie riešenie. Do hry preto vstupujú virtuálni agenti, resp. chatboty, ktoré poznajú najčastejšie otázky a odpovede a neustále sa z nových dát učia.

Relevancia marketingu a obchodu

Lokalita, záujmy, správanie… kadečo je možné vyhodnocovať prostredníctvom nástrojov umelej inteligencie a nástrojov Microsoft Azure. Preto až 40 % maloobchodných spoločností, ktoré využívajú AI, upravuje ceny a propagačné akcie v reálnom čase.

Neviditeľné prepojenie

O čo by mohol mať zákazník záujem? Napovie vám história jeho správania, prípadne prehľadávania vášho e-shopu. Dnešný zákazník sa totiž môže na vašich zamestnancov pozrieť „krivo“, ak mu začnú ponúkať tovar, ktorý si u vás kúpil pred týždňom. POS (point-of-sale) systém je v týchto prípadoch výborným pomocníkom.

Čo očakáva maloobchodná firma?

Bezpečnosť, optimalizáciu procesov, uľahčenie práce zamestnancov a rýchlu návratnosť investícií. Viac o tom týchto prínosoch AI nájdete v uvedenej brožúre.

 

PÁČIL SA VÁM PRÍSPEVOK? CHCETE BYŤ O PODOBNÝCH BLOGOCH A MATERIÁLOCH PRAVIDELNE INFORMOVANÍ? REGISTRUJTE SA DO NAŠEJ WBI ACADEMY

Recommended Posts