Riadenie servisu
Microsoft Dynamics CRM

Evidencia reklamácií, pozáručného servisu, servisných prehliadok – toto všetko je dostupné ihneď. Prácu vašich ľudí si môžete komfortne naplánovať v prehľadnom kalendári. Vlastné zdroje nepreplánujete a zároveň máte pod kontrolou optimálne využívanie všetkých zdrojov. Dynamics CRM môže byť prepojený na servisné incidenty v systéme HelpDesk – v takomto prípade máte v jednom systéme celú komunikáciu so zákazníkom.

Predajom produktov alebo služieb zákazníkovi sa obchod ešte zďaleka nekončí. Microsoft Dynamics CRM je systém, ktorý riadi starostlivosť o existujúcich zákazníkov.

CROSS-CHANNEL SERVIS

Cross-channel servis

Microsoft Dynamics CRM predstavuje komplexný systém starostlivosti o zákazníka prostredníctvom mnohých komunikačných kanálov ako web, sociálne siete, email, mobil vrátane možnosti zákazníckeho self – servisu.

SELF SERVIS

Self servis

Dajte zákazníkom možnosť nájsť riešenie problému svojpomocne. Poskytnite im portál na online podporu s ľahko dohľadateľnými informáciami vo vedomostnej databáze. Zákazníci si tak sami nájdu odpovede na časté otázky, novinky o produktoch a iné.

ANALÝZY

Analýzy

Identifikujte trendy, predvídajte príležitosti, získajte prehľad vďaka vizuálnym tabuliam, analýzam a grafom.

DOSTUPNOSŤ

Rýchly prístup k zdrojom informácií

Vybavte svojich agentov pracovným nástrojom, vďaka ktorému budú z jedného prostredia svojej obrazovky schopní pristúpiť k rôznym zdrojom informácií rýchlo a jednoducho, a poskytnúť tak zákazníkom promptný a profesionálny zákaznícky servis.

Kontaktujte nás:

Máte otázky alebo sa chcete poradiť? Neváhajte sa na nás obrátiť prostredníctvom správy na info@wbi.sk

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next

WBI Academy

Chcete si stiahnuť viac materiálov (prípadové štúdie, brožúry, videá…) o Microsoft Dynamics CRM? Vstúpte do našej WBI Academy.