Mobilná aplikácia
Microsoft Dynamics NAV

Využívajte MS Dynamics NAV aj bez počítača vďaka aplikácii MobileNAV, ktorú môžete mať v tablete alebo smartfóne. Okrem spracovania bežných obchodných a servisných úloh môžete napríklad aj snímať čiarové kódy a zjednodušiť tak svoju logistiku alebo zásobovanie.

Aplikácia MobileNAV umožňuje pomocou chytrého telefónu alebo tabletu prístup k aplikácii Microsoft Dynamics NAV. Aplikácia MobileNAV je určená tým spoločnostiam, ktoré v súčasnej dobe používajú systém Microsoft Dynamics NAV a radi by zaistili svojim kolegom v predaji a servise vzdialenú online alebo offline prácu. Riešenie tiež poskytuje účinnú pomoc pri riadení zásob pomocou takých užitočných funkcií, akými je napr. snímanie čiarového kódu. Modul pre finančné hospodárenie uľahčuje proces vytvárania zostáv (napr. Najlepší zákazníci, Ocenenie zásob). Okrem podporovaných oblastí môže byť aplikácia podľa potreby ešte rozšírená o ďalšie funkcie.

Výhody

  • Ľahké prispôsobenie špecifickým potrebám spoločnosti
  • Na požiadanie je možné rozšíriť o ďalšie funkcie
  • Aplikácia využíva obchodnú logiku NAV
  • Prístup k dátam a funkciám NAV v reálnom čase alebo v režime offline
  • Zabezpečená komunikácia (NTLM, SSL)
  • Zvýšenie efektivity pracovníkov v teréne
  • Filter pre prihlásených predajcov (len vlastné položky)
  • Nahrádza papierovanie
  • Integrácia telefónneho zoznamu – funkcia pre import/export
  • Využíva aktuálne alebo vstavané funkcie zariadenia (volanie, e-mail, prehliadač, mapa)
  • Okamžité zadanie cenovej ponuky a objednávky
  • Možnosti snímania čiarového kódu
  • Možnosti tvorenia zostáv
  • Priama tlač
  • Viac jazykov
Ako zlepšiť predajné výsledky?

Ako zlepšiť predajné výsledky?

Riešenie Microsoft Dynamics NAV, ktoré je k dispozícii pre mobilné zariadenia, vám v podnikaní ušetrí ako čas, tak aj peniaze. Aplikácia plne podporuje online a offline predaj priamo na mieste, takže všetky dáta môžu byť na mieste zaznamenané a dôležité informácie už nebudú stratené. Predajcovia môžu vytvoriť priamo u zákazníka svoju ponuku, ktorá je po schválení ľahko prevedená na objednávku. Samozrejme, že do systému je možné vložiť okamžité objednávky aj návratky, o ktoré sa systém tiež postará.
Keď chce predajca pripraviť ponuku, objednávku alebo návratku, musí vybrať požadovaného zákazníka. Výberom zákazníka sú automaticky vyplnené polia s fakturačnou a dodacou adresou. Do zoznamu je možné pomocou vstavanej čítačky čiarového kódu z aplikácie ľahko pridať požadovaný produkt.
Po výbere produktu systém zobrazí pre zákazníka najlepšiu cenu, ku ktorej je možné tiež doplniť zľavu. Priame pripojenie k serveru NAV umožňuje predajcovi na mieste zobraziť bilanciu zákazníka a skontrolovať aktuálne zásoby. Ponuku, objednávku alebo návratku je tiež možné zobraziť a vytlačiť vo formáte PDF.

Ako zlepšiť servisný proces?

Ako zlepšiť servisný proces?

Aplikácia plne podporuje online a offline servis priamo na mieste, takže všetky dáta môžu byť na mieste zaznamenané a dôležité informácie už nebudú stratené. V kategórii Servis, ktorá je v hlavnej ponuke aplikácie, má obsluhujúci personál prístup k funkcii „Moje servisné úlohy“, kde sú servisné položky triedené podľa dátumu alebo priority. Riadne doloženie vybranej servisnej úlohy zaberie iba niekoľko minút.
Po preverení deaktivovanej servisnej položky môže obsluhujúci personál ihneď vyplniť pole s kódom poruchy a pole s kódom riešenia. Položku pre výmenu je možné ľahko vybrať pomocou čítačky čiarového kódu alebo QR kódu a rovnako tak je možné bezprácne zadať použité položky. Na konci servisného procesu môžu byť odpracované hodiny jedným kliknutím zaregistrované.
Fotografie opraveného produktu je možné uložiť spolu s aplikáciou MobileNav. Po dokončení práce je možné výkaz práce o servisnej položke zobraziť vo formáte PDF, následne vytlačiť a potom nechať schváliť zákazníkom priamo na mieste. Keď nie je tlačiareň k dispozícii, môže byť podpis zákazníka zaznamenaný v digitálnej podobe.

Kontaktujte nás:

Máte otázky alebo sa chcete poradiť? Neváhajte sa na nás obrátiť prostredníctvom správy na info@wbi.sk

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next

WBI Academy

Chcete si stiahnuť viac materiálov (prípadové štúdie, brožúry, videá…) o Microsoft Dynamics NAV? Vstúpte do našej WBI Academy.