Služby a servis
Microsoft Dynamics NAV

Poskytovanie kvalitných služieb a špičkového servisu so sebou prináša vysoké nároky na evidenciu vykonaných prác, kvalifikáciu pracovníkov, servisných zmlúv a podobne. Sledovanie a riadenie cien, ziskovosti, vyťaženosti a ďalších ukazovateľov zaberá manažérom, ktorí nepracujú s dostatočne komplexným systémom, veľmi veľa času. Netrápte sa zliepaním dát a informácií z rôznych platforiem pre dispečing, sklad, cenotvorbu a podobne, miesto toho majte všetko v jednom integrovanom systéme Microsoft Dynamics NAV.

Presnosť informácií, prehľadnosť a dynamickosť robia zo systému Microsoft Dynamics NAV tú správnu voľbu pre spoločnosti venujúce sa poskytovaniu služieb alebo servisu.    

DISPEČING

Dispečing

Microsoft Dynamics NAV vám umožňuje priraďovať pracovníkov k jednotlivým zákazkám. Zaznamenávať sa dajú aj podrobnosti ako spracovanie a stav pracovného príkazu. Riadiť a udržiavať aktuálne môžete informácie o servisnom personále, terénnych technikoch a podobne. Navyše máte k dispozícii informácie o dostupnosti a kvalifikácii  pracovníkov, o položkách v sklade, o vyťažení servisu, ako aj o prioritách a eskalácii pracovných úloh.

SERVIS

Servis

Registrácia a evidencia popredajných problémov vrátane žiadostí o servis alebo opravu. Tieto žiadosti môžu byť iniciované zákazníko alebo môžu byť generované automaticky v súlade s podmienkami uvedenými v servisnej zmluve. Zápis údajov môžu vykonávať váš servisný personál aj pracovníci call centra.

RIADENIE SLUŽIEB

Riadenie služieb

Microsoft Dynamics NAV umožňuje zaznamenávať a udržiavať si prehľad o všetkých vašich službách, vrátane informácií o zmluvách, záruke, komponentoch a podobne. Pracovať môžete napríklad aj s referenčnými informáciami o kusovníkoch či analýzami výkonnosti.

CENY

Ceny

Jednotlivým servisným úkonom môžete nastaviť ceny, ktoré si neskôr v systéme spravujete a sledujete. Na základe rôznych kritérií (predmet servisu, typ úkonu, typ chyby…) si dokážete definovať skupiny cien, ktoré potom dokážete priradiť konkrétnym zákazníkom na vami stanovený čas a vo vami stanovenej mene. Cenový skupinám ľahko definujete štruktúru výpočtu ceny (vychádzajúcu z cien použitého materiálu, vykonaných prác, poplatkov…), prípadne im môžete priradit pevné, minimálne a maximálne ceny.

Kontaktujte nás:

Máte otázky alebo sa chcete poradiť? Neváhajte sa na nás obrátiť prostredníctvom správy na info@wbi.sk

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next

WBI Academy

Chcete si stiahnuť viac materiálov (prípadové štúdie, brožúry, videá…) o Microsoft Dynamics NAV? Vstúpte do našej WBI Academy.