HelpDesk
Microsoft SharePoint

Riešenie pre správu servisných prípadov pokrýva proces zadávania, riešenia a eskalácie požiadaviek. Procesy sú plne automatizované. Systém poskytuje rôzne prehľady požiadaviek – nové, riešené, vyriešené, odložené, zamietnuté, akceptované, reklamované… Zadávateľ požiadavky je automaticky notifikovaný o všetkých zmenách v procese servisného prípadu.

Riešenie HelpDesk je určené na správu servisných prípadov a ďalších požiadaviek v rôznych oblastiach, napr. zariadenia, autá, správa budov…

HelpDesk pokrýva nasledovné procesy:

  • Zadávanie požiadaviek
  • Prerozdelenie požiadaviek
  • Riešenie požiadaviek
  • Eskalácia požiadaviek
  • Notifikácia o vyriešení požiadaviek

Formulár servisnej požiadavky obsahuje len tie polia, ktoré sú pre žiadateľa dôležité.

Zamestnanci aj riešitelia požiadaviek majú k dispozícii praktické prehľady svojich požiadaviek.

Databáza znalostí – Wiki

Oddelenie, ktoré prevádzkuje HelpDesk, má priestor na tvorbu a správu svojej databázy znalostí.

Technológia Wiki maximálne zjednodušuje vytváranie a aktualizáciu znalostných článkov, ktoré sú zoradené v kategóriách.

Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať:

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next