Riadenie procesov
Microsoft SharePoint

Riadenie procesov je v platforme SharePoint veľmi často využívanou oblasťou. Pomocou tzv. workflow je možné zabezpečiť, aby sa procesy rozbehli plne automaticky a dohliadali na rôzne aktivity ako napr. schválenie objednávky manažérom alebo odoslanie platby k zaúčtovanej faktúre. Pomocou workflow je možné pokryť aj integrácie informačných systémov (napr. prenos účtovných údajov zo systému DMS do systému ERP).
Pre oblasť procesov využívame čistú platformu SharePoint Workflow alebo nadstavbu Nintex Workflow. Výhodou platformy Nintex je plne vizuálny režim tvorby a úpravy definícií procesov.

Vďaka vizálnemu grafickému nástroju dokáže tvoriť a upravovať procesy v SharePointe aj užívateľ s bežnými IT znalosťami.

  • Procesy dokážete definovať technikou Drag&Drop (potiahni a pusti).
  • Automatizujete všetky procesy, od jednoduchých až po procesy s komplexnou logikou.
  • Monitorujete stav biznis procesov v reálnom čase.
  • K dispozícii máte katalóg vlastných workflow riešení.

Nintex Forms

Webový nástroj na rýchlu a jednoduchú tvorbu formulárov v prostredí SharePoint bez nutnosti inštalácie u klienta. S formulármi dokážete pracovať online, kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať:

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next