Schvaľovanie faktúr
Microsoft SharePoint

Pokrýva proces archivácie a elektronickej likvidácie faktúr. Skenovanie dokladu, manuálne doplnenie atribútov (dátum dokladu, dátum splatnosti, suma, mena…) Workflow zabezpečuje schvaľovacie procesy (vecná a účtovná likvidácia). Kroky procesu sú automaticky riadené podľa hodnôt elektronického dokladu (suma, nákladové stredisko a pod.)

Implementáciou riešenia Schvaľovanie faktúr dosiahnete elektronizáciu celého procesu, ktorým prechádzajú dodávateľské faktúry vo vašej firme.

Hlavné prínosy:

  • Eliminácia papierového obehu dokumentov a s ním spojeného rizika straty
  • Zrýchlenie a zefektívnenie procesu schvaľovania
  • Štandardizácia procesu v rámci organizácie
  • Detailný prehľad o aktuálne schvaľovaných dokumentoch
  • Okamžitý prístup k auditu ukončených procesov

Časti riešenia

  • Knižnica faktúr
  • Roly schvaľovateľov
  • Pomocné číselníky
  • Proces
  • Úlohy
  • Notifikácie

Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať:

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next