Profesionálne IT riešenia šité na mieru vašej projektovej činnosti.

Všetko, čo potrebujete pre sofistikované manažovanie času, nákladov a ľudí.

Čas a materiál

Aj zložité a dlhodobé projekty, ktorých cena sa odvíja od počtu odpracovaných hodín a súvisiacich nákladov,  môžete mať plne pod kontrolou. Projekty typu Time&Material kladú vysoké nároky na dynamické riadenie, ide totiž o projekty, ktoré vyžadujú značnú flexibilitu, týkajúcu sa času, financií aj samotného výsledku. Ak pracujete na projektoch (vývoj softvéru, start-up, developing…), ktoré nie je možné alebo žiaduce vopred stopercentne naplánovať, máme riešenie pre vás.

Fixné ceny

Ľahko predvídateľné projekty s presnými špecifikáciami a požiadavkami, s limitovaným alebo presným budgetom, nie sú sami o sebe náročné na riadenie, väčšinou ich však naši zákazníci realizujú veľké množstvo naraz. Preto ak sa zameriavate na realizáciu veľkého počtu krátkodobých projektových služieb, máme aj pre vás riešenie, ktoré zachová plnú transparentnosť všetkých procesov a uľahčí vám kombinovanie dostupných zdrojov.

Interné projekty

Pre potreby sledovania a riadenia vnútrofiremných projektov, ktoré nie sú faktúrované zákazníkom, máme takisto pripravené softvérové riešenie, pokrývajúce tak investičné projekty, ako aj projekty, ktoré spotrebovávajú čas vašich zamestnancov alebo aj ďalšie rôznorodé náklady. Vďaka riešeniu pre interné projekty si ľahko ustrážite rozsah a rozpočet projektu. Môže íst napríklad o vaše investície do výskumu a vývoja vašich nových produktov alebo služieb.

Vyberte si domov pre Vaše dáta. Vo WBI Vás neobmedzujeme len jednou možnosťou

CLOUD

Vaše dáta sú bezpečne uložené na vzdialených serveroch a dostupné aj pre vaše mobilné zariadenia. Platíte len za priestor a služby, ktoré využívate.

HYBRID

Vyberte si hybridný scenár, ak si chcete ponechať niektoré aplikácie a dáta na svojich serveroch a zároveň využiť výhody cloudu napríklad pri práci s dokumentmi.

ON-PREMISES

Tradičné riešenie, pri ktorom je správa IT infraštruktúry len na vašich pleciach. Všetko je uložené a nainštalované vo vašich dátových centrách.

Referencie

dejmark

Nové riešenie prinieslo reálne zjednotenie procesov v celej spoločnosti tak, aby sme boli schopní rásť aj v budúcnosti, dalo nám nástroje vo všetkých oblastiach a v neposlednom rade šetrí oproti pôvodnému riešeniu cca 40 % ročných nákladov pri nepomerne širšej funkcionalite.

Dušan Pavlov
konateľ Dejmark Group, s. r. o.

Benefity a funkcionality, ktoré potešia každého projektového manažéra

MOBILITA

Prostredníctvom mobilných aplikácií alebo webového rozhrania môžete sledovať a riadiť svoje projekty kedykoľvek a odkiaľkoľvek – stačí mať pri sebe smartfón alebo tablet.

SPOLUPRÁCA

Kolaboračný portál obsahuje dokumenty, kontakty, kalendáre, úlohy a riziká pre každý váš projekt jednotlivo. Projekty sú členené na plánované, bežiace, pozastavené a archívne.

PREHĽAD

Stav projektu a všetky s ním súvisiace informácie máte k dispozícii v reálnom čase. Vďaka tomu nestratíte prehľad napríklad o cash-flow, výkonnosti či nákladoch.

ŠTRUKTÚRA

Nastavenie presnej hierarchie a analýz so štruktúrou pracovných úkonov vám pomôže rozdeliť aj zložité a dlhodobé projekty na menšie a ľahšie manažovateľné jednotky s presným workflow a zodpovednosťami.

PRODUKTIVITA

Svoju produktivitu môžete zvýšiť využívaním šablón, automatizovaním kľúčových obchodných procesov, nastavením matrixových pravidiel pre používateľské role, platobné podmienky a podobne.

UPOZORNENIA

Systém vás môže automaticky upozorňovať na rôzne finančné a časové riziká, na nesúlad projektových aktivít, omeškania termínov a podobne. Mnohé upozornenia vám proaktívne pomôžu už vo fáze plánovania.

VYTVORENIE PROJEKTU
projektove-firmy-2

Vytvorenie projektu

  • Tvorba, zaslanie a potvrdenie cenového návrhu
  • Tvorba projektovej zmluvy
  • Tvorba podrobnej štruktúry projektu a prác
  • Tvorba projektových prognóz a rozpočtov
  • Pridelenie pracovníkov a kategórií
REALIZÁCIA PROJEKTU
projektove-firmy-2

Realizácia projektu

  • Riadenie podrobnej štruktúry projektových prác
  • Riadenie projektových prognóz a rozpočtov
  • Zadanie času a výdavkov
  • Zaobstaranie produktov a služieb
  • Spracovanie projektových faktúr
  • Potvrdenie príjmov a realizovaných nákladov
  • Uzatorenie, zrušenie alebo zmena projektu
ANALÝZA PROJEKTU
projektove-firmy-2

Analýza projektu

  • Analýza cash flow
  • Prehľad nákladov
  • Analýza výkonnosti
  • Prehľad faktúr
  • Analýza využitia
TYPY TRANSAKCIÍ
projektove-firmy-2

Typy transakcií

  • Hodiny
  • Výdavky
  • Poplatky
  • Tovarové položky
  • Zálohy
DOKUMENTY
projektove-firmy-2

Dokumenty

  • Faktúry
  • Nákupné objednávky
  • Nákupné požiadavky
  • Výkaz výdavkov
  • Dodávateľské faktúry
ŠPECIFIKÁCIA NÁKLADOV
projektove-firmy-2

Špecifikácia nákladov

  • Kategórie
  • Pracovníci
  • Projekty

Kontaktujte nás:

Máte otázky alebo sa chcete poradiť? Neváhajte sa na nás obrátiť prostredníctvom správy na info@wbi.sk

[]
1 Step 1
Meno a priezvisko*
Spoločnosť*
Pozícia*
Telefón
Zaujímam sa o:vyberte z poľa možnosí, ktoré vás zaujímajú
Vaša správa
0 /
Previous
Next

WBI ACADEMY

Chcete si stiahnuť viac materiálov (prípadové štúdie, brožúry, videá…) o riešeniach vhodných pre projektové spoločnosti? Vstúpte do našej WBI Academy.

Napíšte hľadaný výraz a stlačte ENTER