WBI rozširuje podporu riešenia AX

BRATISLAVA, 1. 9. 2018

 

Spoločnosť WBI, s. r. o., rozšírila rady svojich špecialistov na oddelení podpory zákazníkom a vytvorila nový samostatný tím, ktorý sa špecializuje výhradne na riešenia Microsoft Dynamics AX a Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations.
Týmto krokom reaguje spoločnosť WBI, s. r. o., na zvýšený a neustále rastúci počet zákazníkov, ktorí pracujú so spomínanými firemnými softvérovými riešeniami.

Zákazníci budú môcť využiť na zadávanie svojich požiadaviek nové špecializované telefónne číslo +421 915 788 019, ako aj súčasný helpdeskový portál https://portal.wbi.sk alebo mobilnú aplikáciu CDESK.

„Naše oddelenie podpory dlhodobo disponuje odborníkmi na mnohé firemné softvérové riešenia Microsoftu. Plánovanú užšiu špecializáciu jednotlivých podporných tímov urýchlila nedávna akvizícia spoločnosti Dynamix Consult, s. r. o. Verím, že sa tieto zmeny prejavia v ešte vyššej spokojnosti našich zákazníkov,“ povedala Ing. Zuzana Zajičková, MBA, riaditeľka zákazníckej podpory WBI, s. r. o.

 

O spoločnosti WBI, s. r. o.
Spoločnosť WBI, s. r. o., sa už od roku 1998 strategicky zameriava výhradne na poskytovanie riešení a služieb s využitím Microsoft technológií, ktoré ďalej inovuje a dotvára podľa potrieb zákazníkov. WBI, s. r. o. disponuje širokou škálou kompetencií a je držiteľom najvyššej úrovne partnerstva Microsoft Gold Certified Partner, pôsobí v nej cez 40 odborníkov na Microsoft produkty. V rámci Slovenska je vedúcou a dominantnou lokalizačnou spoločnosťou pre produkt Microsoft Dynamics NAV. Od roku 2011 implementuje aj riešenie Microsoft Dynamics AX, má v tejto oblasti významných odborníkov, ktorí majú za sebou lokálne aj medzinárodné implementácie. Poskytuje tiež lokalizáciu pre verziu Microsoft Dynamics AX 2012. Odborníci z WBI zabezpečujú kompetencie pri napĺňaní celkovej stratégie Microsoftu v tejto oblasti, ktorá predstavuje riešenie Dynamics 365 Enterprise Edition či Dynamics 365 for Operations.

Recommended Posts